31.7.06

Sifra mistra Leonarda


Zejtra zacina zase taxikovej maraton Praha-Plzen-Praha. Velke diky vsem zaregistrovanym ucastnikum a zvlastni podekovani putuje pro manazera taxisluzby Pazout & Plyn :-].

Tento tyden byla Olca s holkama v Revnicich a ja si konecne zacal uzivat leta :-]. Chut se pomalu zacala vracet, neco malo uz mam i pod cepici, roste mi DDR knir... Moje :letni slavnosti: zacaly uterni :veceri: s Pazoutem, pokracovaly ve stredu navstevou Petana a vecernim kafem nekafem s Bobym, doktorem Hanouskem a panem Destroyerem. Po dlouhy dobe probehlo par Hoegardenu a jelikoz necejtim chut, lamal jsem to do sebe jako mineralku a o nevsedni zazitky nebyla nouze...

Ctvrtek vecer pizza s Kaspenama. Super lidi. Moc rad jsem je videl. Mirek pije. Vikend s Kajou u Kasaku na chate. Jelikoz nebudu mit zase nejakou dobu chut na jidlo, tak mi Kasak udelal na ohni v kotliku super madarskej gulas - lepsi jsem nejedl. Kuba je Leonardo kuchzne. Bojovky pro deti, strileni z praku, krmeni ryb rohlikama, voda ze studny, matejska, letajici labute, snidane v trave... Takovyhle bajecny leto jsem mel naposled, kdyz jsem chodil do skoly.

Jeste jsme s Kajou stihli navstivit v Liberci bajecnou rodinku, kde prave resi stejnou vec jako my. Super lidi a zvladaj to skvele. Dekujeme za pozvani, pohosteni a prijemny odpoledne. Praha drzi moc palce Liberci!

Ted uz kapu v Plzni a jednou rukou mi to moc nejde, takze pokracovani priste ay budu mit obe ruce volny.

2 komentáře:

Vetrnka řekl(a)...

Tak jo, zaciname ctvrty kolo. Je preventivni (tudiz navic), ale Vlada o te ctyrce uz mluvil od zacatku, tak nemame narok koulet ocima. Je moc krasny videt jak Honzovi roste knir pod nosem, jak vydrzi (nekdy) cely den, jak dela ze vsech sil radost ostatnim (i malickostma). Dekuju, Bubu.
Tesim se, jak na nektery vikend vyrazime do hor i s brachou (vsichni stejne tezky batohy (:o))
Uz at je tu patek.
Specialni dik Vladovi(:o) mama

Bumbaris Paris řekl(a)...

jjj. urcite