5.8.06

Rychly prehled

Od stredy peknej propadak. Zvraceni, zily bolej, prsty brnej. Uz sem si dokonce troufnul zvracet i pri chemoterapii :-].

Streda s Robertem plna intenzivnich rozhovoru, nalezeni spolecnych bodu a Red Bullu. Krome toho paradni svezeni ve starym terenaku od Mercedesu.

Ctvrtek neplanovane, ale o to krasnejsi setkani s BNT a jejim psikem Cirem. Nevideli jsme se cca tri roky. Chlapi, skvela zenska, ktera je momentalne single! Pokud se nebojite silny zensky osobnosti, ktera ma ale mega mega velky srdce a hlavu na pravym miste, poslete mi foto a CV a ja preposlu :-].

Patek s Marketou a polostrizlivym Leosem :-] v jejich gangsterskem Mercedesu 300SE. Krome toho, ze je Market skvela zenska, mohla by hnedle delat u modni policie, proto jsem se na patek, muj velky den obliknul, jak se patri.

Mezi 3ti a 4tou rundou jsem mel cca 5-6 nedel odstup. Je mi mizerne, ale uprimne - cekal jsem to horsi. Vlasy zatim nevypadaly, ale kila jdou dolu. Misto pocatecniho stavu 89kg ted rucicka ukazuje 72,4, za coz se nezlobim :-] a jiste nejeden ctenar zavidi. V pondeli jedu na injekci a odbery a dalsi tyden pro posledni.

Žádné komentáře: