2.8.06

Barvy vsecky


Vcera trip s Kubikem. Diiiiky. Kazdy mame sva tajemstvi, ktera za cely zivot nerekneme nikomu ze svych blizkych. Pri jizde vlakem jsme ale schopni zpatra vyklopit je spolucestujicimu, pote zamavat a odejit. Vcera byla pri chemce vedle me pani, ktere kapala taky dobrota do zil a byl to klasicky pripad spolucestujici. S klidnou intonaci v hlase mi vypravela, jak ma paruku, ctyrrocni dvojcata, relativne dobrou prognozu, hodneho manzela a jak ze to ma se zvracenim. Krasna zenska. Poprve v zivote jsem nekomu rekl, ze mu moc slusi paruka.

Dneska jsem malem vyklopil obsah zaludku ve dverich ambulance = byla citit chemka. Ted uz lezim spokojene na luzku a do zil pronika ziva voda. Navonenej Olcinou vonavkou, na ruce naramek od Destroyera a spokojenej, protoze mistni sestricka sehnala last minute do Turecka a bude mit dovolenou.

Vcera jsem si po prijezdu domu zase zahral na hrdinu a sel si pro CD k mamce domu /10 minut normalni chuze, 20 minut chemo=chuze). Tam jsem vytuhnul na dve hodiny. Mezitim prestalo prset, cas kolem 19.00 a venku slunko. Najednou jsem si vzpomnel na CD kapely Koa = Barvy vsecky. Sel jsem domu a byl moc rad, ze jsem. Zpevacka z Koy zemrela na rakovinu a byl to vlastne muj prvni kontakt s touhle nemoci. Je to "nase" zamilovana kapela s Olcou, kterou jsme poslouchali behem vzajemneho otukavani. Kdyz jsme se dozvedeli o jeji smrti, bylo to jako kdyby vam umrel nekdo hodne blizky. Nemoc uchovala pred medii, o to vic ted prozivam a rozumim jejim pisnickam. Budte radi za kazdej normalni den.

Olca je s holkama tento tyden u kamosky, za coz jsem moc rad. Olinka je skvela. O vikendu si koupila hadriky, ktery ji moc seknou a je to kocka. Barunka byla vcera na kontrolu kycli a uz nemusi nosit latkovy pleny. Hura. Olca ma stale muj obrovsky obdiv. Kaja mi dala vcera rano medvidka, pohladila me a rekla mi, ze uz to bude za chvilku dobry. To jsou chvile, ktery vam nikdo z hlavy nevymaze.

Je mi blbe, ale porad se to da snaset. Chut uz zase vymizela zmizela. Bolej me zily. Vy zase musite makat. Clovek si nevybere :=).

ciao

Kubovi preju stastnou ruku na dovoleny.

5 komentářů:

Vetrnka řekl(a)...

Uf Bubu, chvili jsem po precteni dnesniho blogu sedela a byla rada, ze na mne nikdo nemluvi. Pani v paruce jsi urcite udelal velkou radost. Je parada, ze jsi nemusel lhat.
Zbydou jen dva dny. DVA DNY! Uz at je odpoledne, at vim, ze to mas dneska za sebou. Myslim na tebe kazdou chvili. mama

Anonymní řekl(a)...

Sedím a čumím na monitor. A vlastně nevím co psát. Přečetl jsem si máminy myšlenky a přání, které ukrývaly. Nenapadá mě žádná moudrost, jenom myšlenky se honí hlavou a pusa by toho chtěla hodněříct.Pčeci jenom jedna myšlenka : mámo nejsi v tom čekání sama.A věř už brzy bude líp.To brzy se nedá porovnávat s časem na hodinách.Myslím na vás na všechny.
Vláďa 2,8,2006

j řekl(a)...

Takže přece jen má Olča úlety s těma hadrama,jak si říkal:-)?!

Paní s parukou .... .Je to síla.Máš to těžké,Honzo,ale na druhou stranu poznáš něco,co ostatní ne.Nemyslím nemoc,myslím druhou tvář nemoci.Jako vidíš věci úplně jinak,máš nadhled,nebereš hovadiny jako podstatu,což my někteří pořád jo.
V podstatě jsi takový Bůh:-)Bez prdele:-)
Moc se opatruj,pozdravuj,drž se.
Zuzanu Navarovou taky posloucháme.
Je ale fakt,že se jí nehodí poslouchat kdykoliv.Musí být ten správný čas.

zatím!

jola

Anonymní řekl(a)...

jola pise to, o cem sme se dneska bavili, vsiml sis?
jo honzo, ty muzes v klidu bej buh, protoze ten muzskej rod na tebe (na rozdil od nej) sedi ;)))
cau
beny

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Honzo,

posilam Ti trochu klidu a rovnovahy, aspon v myslenkach.

Ahoj

Galik