20.8.06

podzim v lete

Omluva za delsi odmlku. Ve ctvrtek jsem jeste stihnul bruderovy tricatiny {jeste jednou, nebo radsi trikrat hlavne to zdravi]. V patek rano jsem otevrel oci, napil se caje a usnul. Probuzeni v pul treti odpo. Caj, zachod, spanek a probuzeni v 18.00. Teplomer na 38.5. Jeste vecer presun k mamce. V sobotu rtut 39.5, tak jsem si zavolal doktora domu, protoze se mi nejak nedarilo moc chodit :-{. Antibiotika. Imunitu nemam v plne polni, tak mi pravdepodobne Kaja predala stafetu. Nechci se rouhat, ale mel jsem pocit, ze minula noc by mohla byt posledni. Ani kdyz jsem se v breznu dozvedel, co mi je, jsem nemel vetsi strach. Hlavou mi probehlo cele detstvi a jako bonus zive obrazy jako od pana Davida Lynche. Pri pohledu na rtut 39.7 jsem si rekl, ze se nebudu merit, abych nemel depku :-].

Dneska mi je lip. Zacaly zase padat vlasy, ale to je prkotina. Uz mam dole 22kg.
Specialni dik Olince, mamce a bruderovi. Jo, a Barunka se vcera poprve otocila!


pro me takovy podzimni dny v lete


vic ze mne dneska nedostanete

1 komentář:

Vetrnka řekl(a)...

Ano, sobota byla nejhorší. Jsem ráda, že ten den je pryč. Usnula jsem až k ránu a bylo pro mne hodně těžký respektovat Honzovo přání, nechat ho v klidu, nic nenabízet a na nic se neptat. Druhý den jsem to už nevydržela, potichu otevřela dveře a naslouchala, jestli dýchá. Než jsem došla ke dveřím, tak jsem si hodě nadávala, že jsem to neudělala dřív, těch pár metrů chodby bylo hodně dlouhých. Spal poměrně klidně, jako když byl malý. Hlavu přikrytou a od pasu dolů bez deky (:o) Opatrně jsem pak zavřela a rozhodla se že počkám, až cinkne mobil. Konečně! Na dotaz, jestli by mohl dostat něco k jídlu, jsem vyskočila radostí metr vysoko. Neměl teda jiskru v oku, ale hlad asi byl.Vychrlila jsem na něj připravený seznam, vybral si polivku, ale nakonec ji stejně nejedl. Aspoň pokus. Teď už je zase trochu líp, teplota klesla, občas něco sní a na přeskáčku se i vyspí. Nikdy bych neřekla, že angina může být tak životu nebezpečná nemoc. Těším se na další den, protože bude zase o kus lepší. Vím, že za pár dní se už zase budu chechtat a radovat z maličkostí. Věřím tomu – tuty boty kalhoty (:o)
máma