20.8.06

podzim v lete

Omluva za delsi odmlku. Ve ctvrtek jsem jeste stihnul bruderovy tricatiny {jeste jednou, nebo radsi trikrat hlavne to zdravi]. V patek rano jsem otevrel oci, napil se caje a usnul. Probuzeni v pul treti odpo. Caj, zachod, spanek a probuzeni v 18.00. Teplomer na 38.5. Jeste vecer presun k mamce. V sobotu rtut 39.5, tak jsem si zavolal doktora domu, protoze se mi nejak nedarilo moc chodit :-{. Antibiotika. Imunitu nemam v plne polni, tak mi pravdepodobne Kaja predala stafetu. Nechci se rouhat, ale mel jsem pocit, ze minula noc by mohla byt posledni. Ani kdyz jsem se v breznu dozvedel, co mi je, jsem nemel vetsi strach. Hlavou mi probehlo cele detstvi a jako bonus zive obrazy jako od pana Davida Lynche. Pri pohledu na rtut 39.7 jsem si rekl, ze se nebudu merit, abych nemel depku :-].

Dneska mi je lip. Zacaly zase padat vlasy, ale to je prkotina. Uz mam dole 22kg.
Specialni dik Olince, mamce a bruderovi. Jo, a Barunka se vcera poprve otocila!


pro me takovy podzimni dny v lete


vic ze mne dneska nedostanete

Žádné komentáře: