28.4.06

Prvni varka bude za mnou


Vcera trip s Lukasem. Bomba ilustrator, skvelej clovek a nejlepsi namorornik, kteryho znam! Jak mi je? Kazdym dnem to je horsi, ale da se to... Po prijezdu domu jsem do sebe nasoukal rohli, prasek proti zvraceni a snazil se usnout. Prvni kura bude dneska za mnou. Jeste se uvidi, jestli dostanu celkem 3 nebo 4. Pani doktorka a sestricky jsou skveli lide! Proc takovi nejsou v Praze? Hodne lidi? Delaji to tady s laskou. Moc to pomaha.

Od Klegofila budeme mi pujcenou chatu, tak jestli to jenom trochu pujde, tak zitra odjedeme. Velkej dik Klegofile! Nevim, jak to tam bude s netem. Jinak mam rozpichanou levacku, takze dneska dostavam dobrotu do pravacky a tukam rychlosti 10 uhozu/minuta levackou :-].

Dost depky. Pred nama tri dny dovoleny. Ikdyz me sem vozi kamosi, sam si pripadam jako taxikar - prazak, teplaky, odbarvena hlava, ksiltovka a to mi bracha chtel pujcit prenosnou televizi z auta :-]

Moc se tesimn na holky a rodinu.

Spolu s dobrotou mi do zil kape i vedomi toho, ze nema cenu se v zivote stresovat kvuli spouste veci. Uzivejte zivota! Kazdou vterinu!

bumbaris paris

P.S. Uzijte si carodejnice!

4 komentáře:

Mr. Hide řekl(a)...

Cau Diktatore. Ja myslel, ze v patek mas volno, ale jak se ukazuje, tak ne. At je ti dobre alespon po psychicky strance ti preju z celyho srdce ja :-) Takze cepice probehnou asi pozdejc, co? Budes na chate celej tejden? Myslim na tebe!!!! Drz se.

Bumbaris Paris řekl(a)...

Dik dik. Chata nevim kdy, neco se rysuje. Ozvu se.

Anonymní řekl(a)...

ty kravo ty vole, me jebne! milane. dyt ja jenom chci vole, aby se ti dobre dejchalo, aby se uz nikdo nevozil po nemocnym clovekovi, jestli mi rozumis. este mam na tebe jednu... je to vostuda milane! kolikrats mi vole rikal, ze zajdem na zahradku ty krasny vole hospody v kunratickym lese... ty kravo a hovno. to je jak dyz sme nastupovali proti tomu synotu. nicmene rad konstatuju, ze ses porad stejnej srdcar jako dycky, ze do toho des srdickem a to je dulezity! a este i jiny veci sou milane dulezity - a to je podstatny. musime jit tomu stesticku trochu naproti, vono se to vole neudela samo, i kdyz m sme vlastne jen nosici vody... jako myslim zivy vody do tvyho srdicka, ty kravo, jestli mi rozumis. hele musim koncit, du se podivat do riegraku na lidi... a de sem nejakej curak!

xccc řekl(a)...

Are you currently willing to get worldwide recognition instantly? Social media site Twitter will be the suitable way for you. buy real twitter followers