29.6.06

Tresinka bez dortu




Dneska prvni den nebylo WC Blues - zvraceni. Strevni potize, boleni hlavy, blablabla, pri stranem... Je mi ale trochu lip. Byl jsem venku koupit Kaje vodni pistol. Na obalu bylo napsano 3+, ale nevim, jestli tam nezapomneli dopsat za trojku nulu - skoro sem ani neprisel, jak se tam dava voda :-]. Vcera navsteva Destroyera - jedinej volnej kout Kajin pokojicek, tak jsme si na detsky postylce povidali o desce Prostitutek :-]. Dostal jsem od nej super cepici - neco mezi slamakem a militantni cepici.

Zacal jsem premyslet mnohem vic nez kdy jindy o tom, jak je dulezity pomahat lidem, co jsou na vasi pomoci zavisli. Sel jsem vcera na stranky Nadace Transplantace Kostni drene {http://www.kostnidren.cz] s presvedcenim, ze se stanu darcem. Bohuzel lide, co meli nadorove onemocneni, maji dvere zavreny :-{. Jak je to v ty reklame? - Dukaz misto slibu? Jestli chcete nekdy moc moc pomoct, jdete do toho - udelate velkou vec.

Cetl jsem ted rozhovor v Marianne s Robertem. Prosel si tim samym co ja. Chce to odvahu, verejne se k tomu :priznat:. Tesim se az mi bude dobre a zacnu koumat na tom webu a cepicema - dekuju vsem, co se hlasi dobrovolne:-]. V praci se ted kouma kampan na osvetu rakoviny varlat. Pevne verim, ze to bude hlavne vec lidem prospesna, nez putovni zalezitost po reklamnich festivalech, jak to bohuzel u projektu tohoto typu mnohdy byva :-{.

Zejtra vysvedceni a potom deti huraaaa - dva mesice prazdnin a rodice par dnu volna. Tak nabit vodni pistole, nadepsat kufry, pribalit nejakou tu :foglarovku: a trada na slunicko.

Dneska mala oslava - Barunce jsou tri mesice. Dort nebyl, ale tresinku jsme nevynechali, takze tresinkou na dortu pro dnesni den se stava nase Karolinka alias Bloody Caroline a samozrejme nesmi chybet oslavenec - Barunka alias - Horror Barbarella.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer Honzo,
Tak jsemse začetl do vašeho písání a bylo mi dobře.Byl ve mě takový hřejivý pocit, že to vaše velké NE je za vámi.Teď už bude (až na malé výjimky) jenom jenom ANO.Ano vašemu zdraví vašim plánům a vašim touhám.Ale nepospíchejte všechno má svůj čas. Někdy si mzslím, že do tohoto blogu ani nepatřím. I můj styl je zastaralý.(Omluva).
Nevím jestli někam jedete na prázdniny. Jestli ne tak se sejdeme. Nastal čas pokročit o něco dál. Pozdrav vám i všem.Na konec jedna moudrost :
"Poslední co člověk ztrácí je naděje." SCHILLER

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer Honzo,
Tak jsemse začetl do vašeho písání a bylo mi dobře.Byl ve mě takový hřejivý pocit, že to vaše velké NE je za vámi.Teď už bude (až na malé výjimky) jenom jenom ANO.Ano vašemu zdraví vašim plánům a vašim touhám.Ale nepospíchejte všechno má svůj čas. Někdy si mzslím, že do tohoto blogu ani nepatřím. I můj styl je zastaralý.(Omluva).
Nevím jestli někam jedete na prázdniny. Jestli ne tak se sejdeme. Nastal čas pokročit o něco dál. Pozdrav vám i všem.Na konec jedna moudrost :
"Poslední co člověk ztrácí je naděje." SCHILLER

Bumbaris Paris řekl(a)...

Vlada: Dekuju, jsem rad, ze jste mel i vy dobry pocit. Vy nepatrite do tohodle blogu? Patrite sem zrovna jako ja. Pan Schiller je moudry muz. Hezky den